REGULAMIN SKLEPU
I. INFORMACJE PODSTAWOWE
- Sklep internetowy sweetapaszka.pl prowadzony jest przez firmę Avis haft komputerowy Ewelina Chmielnicka, ul.Dalkoska 12/6, 62-200 Gniezno, NIP: 7842042474; REGON: 634112225; telefon kontaktowy: 516-182-102, adres poczty elektronicznej: sklep@sweetapaszka.pl
- Regulamin określa zasady sprzedaży prowadzonej przez sklep internetowy sweetapaszka.pl
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy sweetapaszka.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu.
- Wszystkie ceny produktów są w cenach brutto w walucie polskiej (zł) i nie zawierają kosztów wysyłki. Wiążącą ceną jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania przez Klienta zamówienia. Sklep internetowy sweetapaszka.pl zastrzega sobie możliwość zmian cen produktów znajdujących się w ofercie.
III. WARUNKI ZAMÓWIENIA
- Zamówienia w sklepie internetowym sweetapaszka.pl należy złożyć, wypełniając rubryki formularza znajdującego się przy każdym produkcie i dodanie produktu do koszyka.
- Przed realizacją zamówienia, Klient może poprosić o przesłanie drogą mailową wizualizacji haftu.
- Jeśli Klient wybierze płatność przelewem tradycyjnym, sklep realizuje zamówienie po odnotowaniu przedmiotowej płatności na własnym koncie bankowym. W przypadku wyboru przez Klienta płatności online (przelew szybki) zamówienie realizowane jest po otrzymaniu z centrum rozliczeń informacji o dokonanej płatności.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia, w przypadku nieotrzymania wpłaty w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.
IV. METODY PŁATNOŚCI
- Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
- płatności online (szybki przelew),
- przelew tradycyjny (płatność z góry)
- płatność za pobraniem (przy odbiorze)
- płatność kartą płatniczą.
- Przelew tradycyjny należy wykonać na następujące konto:
ING Bank Śląski 04 1050 1520 1000 0092 7510 9909
w tytule przelewu wpisując numer zamówienia.
3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
4. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
V. CZAS REALIZACJI
- Czas realizacji wynosi do 3 dni roboczych i liczony jest od momentu złożenia kompletnego zamówienia przez klienta. Jest to czas potrzebny na zaprojektowanie i wykonanie haftów i przygotowanie towaru do wysyłki. Do tego czasu należy doliczyć 1-2 dni potrzebne na dostawę.
- W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- Czas realizacji może ulec wydłużeniu w okresach przedświątecznych, o czym sprzedawca będzie informować w widocznym miejscu na stronie internetowej sklepu sweetapaszka.pl
- W sytuacji gdy Klient zamówi większą ilość towaru szczegóły dotyczące czasu realizacji ustalane są indywidualnie.
VI. DOSTAWA I KOSZTY WYSYŁKI
- Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem:
- firmy kurierskiej
- paczkomatów InPost
- Czas transportu dla firmy kurierskiej i paczkomatów InPost to ok 1-2dni robocze.
- Koszty wysyłki zależne są od wybranej metody płatności, wielkości przesyłki, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Sprzedawca realizuje tylko przesyłki na terenie Polski.
VII. REKLAMACJE
- Klient zachowuje prawo do składania reklamacji, jeśli produkt został wykonany niezgodnie z ustaleniami lub ma wady fabryczne. Po uwzględnieniu przez sklep reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy wolny od wad. Jeżeli wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa z powodu np. wyczerpania stanów magazynowych sprzedawca zaoferuje Klientowi inny nowy towar z aktualnego asortymentu lub zwrot pieniędzy-równowartości ceny reklamowanego produktu.
- Reklamowany towar należy odesłać na adres sklepu, wybierając najtańszą przesyłkę obowiązującą w sklepie. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Koszty odesłania towaru zwracane są w ciągu 5 dni roboczych liczonych od daty otrzymania reklamowanego towaru.
- Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową, lub telefonicznie.
VIII. ZWROT
- Ze względu na indywidualny charakter zamawianych produktów (zdobienie personalizowanym haftem) towar (produkty haftowane na indywidualne zlecenie klienta) nie podlega nieuzasadnionemu zwrotowi. Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (...)
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
VIII. OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
- Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
- Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
- Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
- Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
- Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
- Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
IX. Newsletter
- Sklep świadczy usługę newsletter. Jest to bezpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na cyklicznym wysyłaniu informacji dotyczących promocji, nowości i ważnych wydarzeń sklepu (RODO art.6 lit f).
- Newsletter będzie wysłany tylko do osób które wyraziły na to zgodę (zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną ) zapisując się do grupy subskrybentów sklepu. Potwierdzenie zapisu do newslettera odbywa się metodą double opt-in.
- Subskrybent w każdej chwili może zrezygnować z usługi newsletter.
- Szczegółowe informacje dotyczące usługi newsletter znajdują się w Polityce prywatności pkt.IX.
X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych jest właściciel sklepu internetowego sweetapaszka.pl - Avis haft komputerowy Ewelina Chmielnicka
- Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz wyrażenie zgody przez Klienta na wykorzystywanie i przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
- Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do procesu realizacji zamówień.
- Po wyrażeniu przez Klienta zgody na zapisanie się do usługi newsletter, sprzedawca będzie informował Klienta o nowych produktach, usługach i promocjach dostępnych na sweetapaszka.pl
- Klientowi przysługuje prawo do wglądu do własnych danych osobowych, ich poprawek lub usunięcia z bazy danych.
- Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w „Polityce Prywatności” dostępnej w sklepie