Regulamin

 REGULAMIN SKLEPU

I. INFORMACJE PODSTAWOWE

  1. Sklep internetowy haftyok.pl prowadzony jest przez firmę Avis haft komputerowy Ewelina Chmielnicka, ul.Dalkoska 12/6, 62-200 Gniezno, NIP: 7842042474; REGON: 634112225; telefon kontaktowy: 516-182-102, adres poczty elektronicznej: sklep@sweetapaszka.pl
  2. Regulamin określa zasady sprzedaży prowadzonej przez sklep internetowy sweetapaszka.pl

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy sweetapaszka.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu.
  3. Wszystkie ceny produktów  są w cenach brutto w walucie polskiej (zł) i nie zawierają kosztów wysyłki.  Wiążącą ceną jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania przez Klienta zamówienia. Sklep internetowy sweetapaszka.pl zastrzega sobie możliwość zmian cen produktów znajdujących się w ofercie.

III. WARUNKI ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia w sklepie internetowym sweetapaszka.pl należy złożyć, wypełniając rubryki formularza znajdującego się przy każdym produkcie i dodanie produktu do koszyka.
  2. Przed realizacją zamówienia, Klient może poprosić o przesłanie drogą mailową wizualizacji haftu. 
  3. Jeśli Klient wybierze  płatności przelewem tradycyjnym, sklep realizuje zamówienie po odnotowaniu przedmiotowej płatności na własnym koncie bankowym. W przypadku wyboru przez Klienta płatności online zamówienie realizowane jest po otrzymaniu z centrum rozliczeń informacji o dokonanej  płatności.
  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia, w przypadku nieotrzymania wpłaty w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.

IV. METODY  PŁATNOŚCI

  1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności: 
  • płatności online (szybki przelew), 
  • przelew tradycyjny (płatność z góry) 
  • płatność za pobraniem (przy odbiorze)
  • płatność kartą płatniczą. 
  1. Przelew tradycyjny należy wykonać na następujące konto:

        ING Bank Śląski 04 1050 1520 1000 0092 7510 9909

        w tytule przelewu wpisując numer zamówienia.

    3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.

    4. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
        Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro

        W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

V. CZAS REALIZACJI

  1. Czas realizacji wynosi do 3 dni roboczych i liczony jest od momentu złożenia kompletnego zamówienia przez klienta. Jest to czas potrzebny na zaprojektowanie i wykonanie haftów i przygotowanie towaru do wysyłki. Do tego czasu należy doliczyć 1-2 dni potrzebne na dostawę. 
  2. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  3. Czas realizacji może ulec wydłużeniu w okresach przedświątecznych, o czym sprzedawca będzie informować w widocznym miejscu na stronie internetowej sklepu sweetapaszka.pl
  4. W sytuacji gdy Klient zamówi większą ilość towaru szczegóły dotyczące czasu realizacji ustalane są indywidualnie.

VI. DOSTAWA I KOSZTY WYSYŁKI

  1. Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem: 
  • firmy kurierskiej
  • poczty polskiej jako paczki priorytetowe.
  • paczkomatów InPost
  1. Czas transportu dla firmy kurierskiej i paczkomatów InPost to ok 1-2dni robocze, dla poczty polskiej 1-2 dni robocze.
  2. Koszty wysyłki zależne są od wybranej metody płatności, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  3. Sprzedawca realizuje tylko przesyłki na terenie Polski.

VII. REKLAMACJE

  1. Klient zachowuje prawo do składania reklamacji, jeśli produkt został wykonany niezgodnie z ustaleniami  lub ma wady fabryczne. Po uwzględnieniu przez sklep reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy wolny od wad. Jeżeli wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa z powodu np. wyczerpania stanów magazynowych sprzedawca zaoferuje Klientowi inny nowy towar z aktualnego asortymentu lub zwrot pieniędzy-równowartości ceny reklamowanego produktu. 
  2. Reklamowany towar należy odesłać na adres sklepu. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Koszty odesłania towaru zwracane są w ciągu 5 dni roboczych liczonych od daty otrzymania reklamowanego towaru. 
  3. Reklamacje należy składać drogą mailową, lub telefonicznie.

VIII. ZWROT

  1. Ze względu na indywidualny charakter zamawianych produktów (zdobienie personalizowanym haftem) towar (produkty haftowane na indywidualne zlecenie klienta) nie podlega nieuzasadnionemu zwrotowi. Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (...)
    3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

VIII. OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
  2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
  3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
  4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
  5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
  6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
  7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

 

IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych jest właściciel sklepu internetowego haftyok.pl - Avis haft komputerowy Ewelina Chmielnicka
  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz wyrażenie zgody przez Klienta na wykorzystywanie i przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
  3. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do procesu realizacji zamówień.
  4. Po wyrażeniu przez Klienta zgody na zapisanie się do usługi newsletter, sprzedawca będzie informował Klienta o nowych produktach, usługach i promocjach dostępnych na haftyok.pl
  5. Klientowi przysługuje prawo do wglądu do własnych danych osobowych, ich poprawek lub usunięcia z bazy danych.
  6. Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w „Polityce Prywatności” dostępnej w sklepie
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl