Zwroty i reklamacje

I. REKLAMACJE

  1. Klient zachowuje prawo do składania reklamacji, jeśli produkt został wykonany niezgodnie z ustaleniami  lub ma wady fabryczne. Po uwzględnieniu przez sklep reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy wolny od wad. Jeżeli wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa z powodu np.wyczerpania stanów sprzedawca zaoferuje Klientowi inny nowy towar z aktualnego asortymentu lub zwrot pieniędzy-równowartości ceny reklamowanego produktu. 
  2. Reklamowany towar należy odesłać na adres sklepu. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Koszty odesłania towaru zwracane są w ciągu 5 dni roboczych liczonych od daty otrzymania reklamowanego towaru. 
  3. Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową, lub telefonicznie.
  4. Wypełnij formularz reklamacji: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  5. Formularz reklamacji dostępny jest tutaj
  6. Wysyłając reklamowany towar dołącz do niego formularz reklamacyjny, potwierdzenie zakupu.
  7. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

    Sweetapaszka
    Dalkoska 12/6

    62-200 Gniezno

     

 

II. ZWROT

  1. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

    Sweetapaszka
    Dalkoska 12/6

    62-200 Gniezno

    Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz formularz zwrotu i dowód zakupu. Zwracany produkt nie może być uszkodzony czy używany. 

  2. Zwrotowi podlegają produkty niepersonalizowane/nie wykonane na zamówienie klienta.
  3. Ze względu na indywidualny charakter zamawianych produktów (zdobienie personalizowanym haftem wg specyfikacji klienta) towar nie podlega nieuzasadnionemu zwrotowi. Mowa o art. 38 ustawy o prawach konsumenta "Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (...) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;"

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl